пʼятницю, 2 листопада 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: на що учні можуть поставити свій акцент, в який спосіб вони можуть провести взаємооцінку роботи у групі та обговорити шляхи вдосконалення своєї роботи над дослідженням. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок.

Модуль 7. Рефлексія

У цьому модулі ми обговорили питання, щодо того, як правильно спланувати, розподілити свій час та вносити в плани відповідні корективи. Створили зразок учнівської роботи нашого проекту і зробили посилання на наше порфоліо на wiki-сторінці.  Я вважаю, що на даному етапі досить оптимальним є використання ІКТ технологій для підтримки навчання та оцінювання учнів саме через мережу інтернет, використовуючи вікі-ресурси. 
На мою думку виконання такої роботи допомагає учням відповідальніше відноситись до поставленого дослідження, так як вони вже відповідальні за результат спільної роботи.

середу, 26 вересня 2012 р.

Модуль 6.Рефлексія


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: як організувати спільну групову діяльність учнів щодо обміну миттєвими повідомленнями  та допомагати (підказувати)  іншим членам групи ( класу) через гіперпосилання на веб-сайти. В той же час існує вірогідність того, що учні можуть відволікатися від основного завдання і використовувати сервіси Веб 2.0 для особистого спілкування.

Модуль 5. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, як можна та коли доцільно використовувати роботу з веб-документами для спільного редагування, познайомилися з формою оцінювання веб-ресурсів.

Модуль 4. Рефлексія.

      Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: створила презентацію для учнів; створила таблицю З-Х-Д; ознайомитлася з інструментами і методами оцінювання навчальних потреб учнів; ознайомилася з новим для мене матеріалом.
     Я вважаю, що формуюче оцінювання має багато переваг над традиційним.  Виникло бажання впровадити його в свою роботу, але треба ще попрацювати над інструментарієм. Сподіваюсь, що в мене все вийде.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені: з"ясувати як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту; з’ясувати, як дати учням зрозуміле та цікаве завдання на дослідження, та як правильно сформулювати основні питання (ключові, тематичні, змістовні)
Визначивши проект в  з геомнтрії, важливо уточнити вимоги Державного стандарту та окреслити у відповідності до них діяльність учнів у цьому проекті. 

вівторок, 25 вересня 2012 р.

Модуль 2. Рефлексія

Модуль  допоміг  мені  зрозуміти  переваги  методу  проектів,  а  саме покращення  знання  та  підвищення   інтересу   учнів до  навчання,  до  самостійної   пошуковї  діяльності  та  знаходження  додаткової   інформації  до  окремих  тем,  розділів  та  уроків.